היי
מאחר שאני חדש בחבורה כבר בתחילת עבודתי ההוראתית שאלתי את עצמי כיצד אני מצליח לשלב בעבודתי כמורה את הלוח האינטראקטיבי במיוחד בלימוד מקצועות שנחשבים לקשים ללמוד לדוגמא לימוד שפה זרה
כבר בתחילת שנה שעברה נטלתי השתלמות שדנה בנושא השמוש בלוח אינטראקטיבי..
התוצרים והשמוש הם בהתאם לצורכי הלימוד
מאחר שאני חדש בחבורה כבר בתחילת עבודתי ההוראתית שאלתי את עצמי כיצד אני מצליח לשלב בעבודתי כמורה את הלוח האינטראקטיבי במיוחד בלימוד מקצועות שנחשבים לקשים ללמוד לדוגמא לימוד שפה זרה
כבר בתחילת שנה שעברה נטלתי השתלמות שדנה בנושא השמוש בלוח אינטראקטיבי..
התוצרים והשמוש הם בהתאם לצורכי הלימוד
הי
השבמחקאשמח אם תוכל לפרט יותר על השימוש בלוח האינטראקטיבי בכיתה: ספר קצת על ההשתלמות עצמה- האם היא הייתה יעילה מבחינתך? האם ההשתלמות אכן תמכה בין הכלי הטכנולוגי לבין העקרונות הפדגוגיים של הוראת שפה זרה בכלל וערבית בפרט? מה נדרש ממך כמורה בהכנת מערך שיעור המשלב ל"א? האם אתה יכול לתאר דוגמה של פעילות? אלו מטרות לימודיות אתה מצליח להשיג באמצעות שימוש בלוח זה בכיתה? האם האינטראקציה בינך לבין התלמידים שונה בשיעור כזה? יתרונות, חסרונות, קשיים..., האם ההוראה מבחינתך משמעותית יותר עם ל"א? ומה לגבי התלמידים?